Schade aangeven

10/02/2021

Een ziekenhuisopname, auto-ongeluk of schade aan je woning aangeven? We helpen je graag, op elk moment. En je kiest zelf welke manier je het best past.


Hoe een ongeval of schade aangeven?

1. Met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch

Meld je aan in KBC Mobile of KBC Touch en kies (in Mobile onder 'Meer') het domein waarvoor je aangifte wilt doen: Wonen, Gezin, Voertuig of Onderneming. Selecteer daarna de verzekering waarvoor je schade wilt aangeven. Of ga in Mobile naar Meer > Communicatie > Schadeaangifte, in Touch naar Contact.

2. Bij je verzekeringsagent

Je vertrouwde KBC-verzekeringsagent helpt je graag bij de opening van je schadedossier en de verschillende stappen in de schadeafhandeling.

Bel ons 24/7 op 

Is je KBC-verzekeringsagent niet bereikbaar of heb je voor je schadegeval onmiddellijk en dringend bijstand nodig, dan kun je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij ons callcenter.

Wenst u meer informatie of een afspraak?